Každá web stránka je individuální. Pokud si nejste jisti, zda máte na webu všechno, co tam patří, nabízíme Vám několik rad, které položky v menu by měl web určitě mít:
Titulka – umístěte sem nabídku produktů a služeb, použijte důležitá klíčová slova i vícekrát, a skloňované.
Nabídka produktů a služeb – popis produktů, ceníky na stáhnutí, návody a dokumentace v PDF.
Objednávkový formulář – u každého produktu by měl být formulář, aby návštěvník webu nemusel přemýšlet kde jej hledat a aby mohl jednoduše objednávat.
Kontakt – jestliže má být firma důvěryhodná, kontakt nesmí chybět.
Uveďte kontaktní a fakturační údaje firmy, číslo bankového účtu, linku na obchodní registr, jména a kontakty osob, které jsou zodpovědné za komunikaci se zákazníkem, vyřizování objednávek z webu, v některých případech je vhodné uvést i jméno a kontakt na konatele anebo ředitele.
Obchodní podmínky - pokud prodáváte zboží přes internet, je nevyhnutné mít na webu obchodní podmínky.
O nás a proč nakupovat právě u nás – čím se Vaše nabídka liší od konkurence? V čem jste lepší a proč by měl návštěvník webu nakoupit u Vás? Doporučujeme umístit na titulek anebo jako součást sekce Kontakt.
Mapa stránky – doporučujeme ji k zpřehlednění v případě že má web mnoho položek v menu. Mapa stránek je seznam hyperlinek na jednotlivé podstránky webu, je velmi důležitá pro vyhledávače jako např. Gogole.
Zpátky na Newsletter č.2